محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

محمدپارسای مامان ملیح و بابا ایمان

آمار بابا ایمان

1394/3/5 8:53
653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسربوس

خوبی نفس مامان و بابا؟؟؟؟؟؟

آخرین پستی که واست گذاشتم مربوط میشه به فرورودین ماه و زمانیکه بابایی از قم اومد و ما یه سری خریدهاتو انجام دادیم.

من الان تو هفته 32بارداری هستم و  تو این پست میخوام بقیه آمار بابایی رو بهت بدم ..............................................

 

 

 

سلام گل پسربوس

خوبی نفس مامان و بابا؟؟؟؟؟؟

آخرین پستی که واست گذاشتم مربوط میشه به فرورودین ماه و زمانیکه بابایی از قم اومد و ما یه سری خریدهاتو انجام دادیم.

خوب تو این پست میخوام بقیه آمار بابایی رو بهت بدم تا بدونی که بابایی زمان بارداری من همش در رفت و آمد بود و ما از همه دور بودیم ولی بجاش وقتی میومد خیلی بهمون خوش میگذشت.

خوب بابا ایمان روز جمعه 94/01/21 بعد از چند هفته که پیش ما بود به سمت قم حرکت کرد و این واسه من خیلی سخت بود ولی به امید اومدن دوبارش تحمل کردم تو این مدت من یه تست تحمل گلوکز در تاریخ 94/01/29 انجام دادم که خداروشکر قندم نرمال بود و هیچ جای نگرانی نبود. بابا جونت بعد از حدود 20روز مرخصی گرفت و اومد پیش ما و ما دوباره یه سری از خریدهای تو گل پسر رو انجام دادیم و فقط سرویس خواب و ماشین کهنه شور موند . ای دفعه هم زود گذشت و بابا ایمان روز دوشنبه 94/02/14 بصورت غیر منتظره دوباره برگشت قم چون یه دفعه بهش خبر دادن که باید برگردهگریه

روزها بدون بابایی گذشت و تنها همدم من تو این دوران تو بودی و با عشق تو و امید به اومدن بابایی روزها رو گذروندم تا بابا جون روز پنج شنبه 94/02/31 برگشت خونه و ما بسی مسرور گشتیمخواب

این روزها هم همش درگیر کارهای تو هستیم تاج سرم، گل پسرم چون تصمیم گرفتیم که همزمان با  نیمه شعبان جشن سیسمونی تورو برگزار کنیم واسه همین باید بقیه خریدهاتو سریع انجام بدیم.

خلاصه بهت بگم که عزیزکم این روزها همه وقت من وبایایی درگیر تو هست عشقمدلشکسته

پسندها (1)

نظرات (0)