محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

محمدپارسای مامان ملیح و بابا ایمان

آغاز هفته 19

1393/12/2 13:34
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خوش میگذره. جات خوبه مامان جونخندونک

هفته قبل یعنی چهارشنبه مورخ 29/11/93 رفتم واسه سونو سلامت دوم که مطمئن بشم که فندقی من و باباش خداروشکر سالمه سالمه. صبح ساعت 7:30 رفتم واسه نوبت و نفر سی ام بودم. ساعت 13:30 نوبتم شد و رفتم داخل. یه کم استرس داشتم. میترسیدم خدای ناکرده مشکلی باشه. دکتر نظری هم متوجه شد. گفت چرا اینقدر استرس داری؟ گفتم بچه اولمه. میترسم. گفت نگران نباش همه چی خوبه و نی نی خیلی هم شیطونه و همش داره وول میخوره. وای چقدر ذوق کردم. دکتر وقتی دید من خیلی مشتاقم مانیتورو حرکت داد سمت من تا بتونم خوب ببینمت بعد قشنگ انگشتای دست و پاتو بهم نشون داد. 

آخرش پرسیدم دکتر جنسیتش چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دکتر هم گفت: پسر...................................... و اینچنین بود که من فهمیدم تو گل پسر مامانیمحبتمحبت

دیگه از این به بعد میتونم بهت بگم پسرم.

خوب پسرم میخواستم عکس سونو گرافیهاتو هم بذارم تا بعد ببینی و بدونی چه فندقی بوده ولی وقت نکردم به محضی که وقت شد اونا رو هم میذارم.

پسرم مامان دیگه بره به کاراش برسه تو هم برو بخواب. بوس. بایبای بای

پسندها (1)

نظرات (0)