محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

محمدپارسای مامان ملیح و بابا ایمان

اولین حرکتهای پسرم

1393/12/18 13:44
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

وای که چه حس خوبیه وقتی میگم پسرم. احساس میکنم چقدر زیباست که یکی از وجود تو ساخته بشه و تماما به تو تعلق داره و تو بتونی با ابهت تموم بگی پسرم. ایشاله که عزیزم همیشه همینطوری با ابهت بمونی و باعث افتخار من و بابایی بشی.

niniweblog.com

 

 

 

یادم رفت واسه چی این پست رو گذاشتم. اینو گذاشتم تا بگم اولین تکونهای تو گل پسرم رو کی احساس کردمniniweblog.com

البته باید یگم که تکون هنوز اونجوری نیست که تو بتونی قشنگ حرکت کنی اگر هم حرکت شدید داری من نمیتونم هنوز احساس کنم چون هنوز زوده. حرکتهات الان میشه گفت تقریبا مثل ترکیدنه بادکنکه. هه هه هه ههniniweblog.com

اولین باری که این حسو تجربه کردم دو رورز پیش یعنی 16/12/93 بود. اولش فکر کردم یه روند طبیعی تو شکمم هست اما بعد که هی تکرار شد فهمیدم که بعله آقا پسرم داره خودنمایی میکنه. هی میگه مامان منم هستم بهم توجه کن. ولی هر چی بود خیلی حس خوبیه. و از اونروز اون حس ادامه دراه روز ی چند بار. مامان جون معلومه خیلی شیطونی. هی داری وول میخوریniniweblog.comقربونت برم اشکال نداره تو اون تو شیطونی کن، منم ذوقت میکنمniniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (0)